Re: blad ladowania XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 15:44:26 MET

In news:fo4ba9$vse$1@news.dialog.net.pl,
*RyAn* <rysiek@konto.pl> typed:
> Witam,
>
> Kolega własnie prosi mnie o pomoc objawy takie :
>
> 1. dodał 512 mb ram-u
> 2. okazało się , że nowa pamięc jest sprawna inaczej
> 3. wyjął moduł
> 4. start systemu kończy sie komunikatem
> o braku / uszkodzeniu pliku windows\system32\system
> ( w/w plik jest tam gdzie powinien , jest tez plik system.sav )
> 5. procedura naprawy z CD prosi o włożenie dysku instalacyjnego
> i znów botuje sie z CD ( tak w kółko )
>
> Narazie poradziłem mu aby zrobił chkdsk
>
> Czy jest jakiś sposób na reanimacje systemu ?

Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia:
Chkdsk /r
oraz
cd system32\config [Enter]
ren system system.old [Enter]
copy system.old system [Enter]
Exit [Enter]
Wejdź do systemu

lub
Wejdz do kosoli odzyskiwania i skopiuj pliki rejestrowe z folderu Repair do
..System32/config
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/