Re: Vista vs Audigy SE

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 13:32:53 MET

*Mr.FX* pisze:

> Na poziomie oprogramowania.
> Muzyka - np. w Foobar2000 + wtyczka Channel Mixer.
> Filmy - np. w FFDShow albo ACFilter. (sprawdzone, działa zarówno
> w aplikacjach 32bit jak i 64bit, np. Windows Media Center).

To do muzyki i filmów z obsługiwanych przez te playerki formatów plików. W
pozostałych przypadkach - gry tylko stereo, dźwięki systemowe, na stronach
WWW - Panel Sterowania -> Dźwięk -> Głośniki -> Właściwości ->
Rozszerzenia -> Wypełnij głośniki.
Oczywiście we wcześniejszym okienku (konfiguracja /głośników)należy
ustawić odpowiednią konfigurację głośników, czyli 4.1, 5.1 czy co tam kto
ma po pokoju porozstawiane :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]