Re: Ponowna aktywacja XP

Autor: LJ <LJ_at_lj>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 18:46:32 MET

Dnia 03-02-2008 o 00:18:51 Grzegorz <ramones@op.pl> napisał(a):

> GGS ma chyba rację. Sam napisałeś, że wgrywałeś drivery po aktywacji.
> Jak amsz domyślnie jakiś driver a potem go zmienisz na dedykowany to dla
> systemu to już inny sprzęt. Zrobiłeś 3 zmiany i system mógł uznać, że to
> za dużo.
>
> BR

Eh, ok niech Wam będzie, dyskusja na temat tego, czy zrobiłem
dobrze czy źle aktywując przed instalacją 3 sterowników jest bez
sensu, bo nigdzie podczas instalacji nie jest napisane, żeby w pierwszej
kolejności pomartwić się o sterowniki(1). Wyskoczył upierdliwy monit o
aktywację
to aktywowałem dla swiętego spokoju dla dalszej pracy. Tak wiem,
mogłem poprosić o przypomnienie w terminie późniejszym (wróć do 1.).
A teraz przejdźmy proszę do problemu właściwego. Co zrobić gdy system
_już_ 'uzna', że konfiguracja się zmieniła, a nie wygeneruje ID.