HELP - JavaScript zniknał z opcji ???!!!

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 03:49:40 MET

XP Sp2 odbiło mi zainstalować najnowszego Kasperskiego 321 i ... po tym
wszystkim nie mam obsługi javascript MS (IE 6.0 ze wszzystkimi poprawkami)
W opcjach zabezpieczeń ustawienia ok, w opcjach zaawansowane brak punkt
włacz wirtualną maszynę javy a chyba taki powinien być prawda ?
czy Ktoś się z czymś podbnym spotkał ???

normalnie się chyba załamię ...czyżby Kaspersky gdzieś to blokował ?

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."