Re: Ponowna aktywacja XP

Autor: LJ <LJ_at_lj>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 08:33:50 MET

Dnia 02-02-2008 o 13:52:31 ggs <ggs_@_konto.pl> napisał(a):

> "LJ" <LJ@lj> wrote in message

> Aktywowac po instalacji wszystkiego co sprzetu dotyczy ?

No wybacz, ale aktualizacja 3 sterowników to chyba nie aż tak
niespotykane przedsięwzięcie, żeby za każdym razem się stresować
czy aby system mi nie wykryje nowej konfiguracji.
Zresztą, pytanie dotyczyło raczej co robić gdy sytuacja się
już zdarzy (czyli system wykryje nową konfigurację a nie
generuje ID).