Dostep do dyskow sieciowych

Autor: Arti <arti69WYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 16:31:59 MET

Witam,
Mam zamapowane dyski sieciowe komputera ktory udostepnia zasoby w sieci jako
literki np O,P.Po kliknieciu prawym klawiszem myszy nie pojawiaja sie jednak
standardowe opcje: Otworz, Eksploruj , Wyszukaj lecz :Autoodtwarzanie,
?????(X), ??(O), Wyszukaj. Po wybraniu jednej z pierwszych trzech opcji
pojawia sie okno Folderu Moje Dokumenty.
Dodam ze mapowanie robilem z roznych komputerow a nawet z tego ktory sam
udostepnia zasoby.
Dodatkowo jesli udostepniony i zamapowany zasob to np.G$ wtedy pod prawym
klawiszem sa prawidlowe opcje ( Otworz , Eksploruj, Wyszukaj)
Czy ktos ma jakies pomysly?
Arti