Wznowienie pobierania pliku - VPN

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 01:12:34 MET

Witam, nie wiem, jak sobie poradzić
z pewnym problem...
Łączę się z użyciem VPN (używam WindowsXP) do zasobu
dyskowego. Mam dość wolne łącze, muszę pobrać 3GB plik :)
Nie dam rady zrobić tego w jednej sesji internetowej,
jednak nie wiem jak zrealizować dokończenie pobierania
pliku. W przypadku połączenia FTP, czy innego http praktycznie
większość klientów realizuje wznawianie pliku (jak serwer
też na to zezwala). W przypadku połączenia VPN mam zamapowany
zasób sieciowy i przy przerwaniu kopiowania pliku zupełnie
on znika, albo pojawia się z 'pełną objętością', bez możliwości
wznowienia - a ja bym chciał, żeby było jak w tej reklamie,
no żeby się "dołnlołdło". Może jakiś pomysł? Próbowałem
już jakiś download acccceleratorów, nie spełniło swojego
zadania.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,