Re: Zdalny pulpit w WIN2000

Autor: Piotr <pp_at_wp.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 22:33:32 MET

news:fnpeta$825$1@polsl.pl...

> Większość serwerów VNC jest w stanie działać w trybie użytkow-
> nika, bez żadnego składnika działającego w trybie jądra, a więc
> nie jest w stanie zawiesić systemu (choć oczywiście płynność
> zdalnej pracy na tym cierpi). Co najwyżej zdarzało mi się, że
> sam serwer VNC się zwieszał i nie dało się do niego podłączyć
> zdalnie bez resetu, ale sam komputer (i reszta oprogramowania)
> dalej wtedy działał bez problemów. Poza tym działo się to w
> sytuacjach raczej ekstremalnych (15 jednoczesnych klientów pod-
> piętych do jednego serwera VNC).

U mnie w porywach na tym komputerze przez Georgie wisi 50 klientow
rownocześnie, do tego dochodzą jeszcze klienci z zamówieniami internetowymi
i komputer lubi się podwiesić, taki urok sprzętu jak najbardziej markowego w
obudowie serwerowej, nikt nie wie czemu się buntuje, nawet profilaktycznie
na gwarancji wymeiniono w nim wszystkie bebechy.
A tak ogólnie VNC lubię i UltraVNC namiętnie stosuję co pozwala mi się
opiekować komputerami kilkaset kilometrów od centrali firmy.
Piotr