Re: Vista SP1

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 20:50:37 MET

> Co do skanera to odinstaluj wszystko co z nim związane i ponownie wykonaj
> jak to Ci opisałem. U mnie działa poprawnie.

No tak, już kiedyś tak zrobiłem i działało. Potem po jakimś tygodniu było
coś z Microsoft Update do pobrania, jak zrobiłem aktualizację to skaner
znowu przestał działać. Nie napisałem poprzednio, ale po tym zdarzeniu
zrobiłem ponownie krok po kroku co pisałem i co teraz zalecasz i już się nie
udało. Dwie próby i dałem spokój.
Może kiedyś jeszcze do tego wrócę, jeśli SP1 nie poprawi sytuacji albo nie
pojawi się sterownik.
Mimo to dziękuję za pomoc.

pozdrawiam
BR