Re: Kolejny problem z VISTA

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 00:19:08 MET

Uzytkownik "Zomo" <fuckonet@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:fnquf8$b3$1@news.onet.pl...
> jakis czas temu moja Mozilla/Firefox 2.0.0.11 przestala zapisywac pliki na
> dysku - tz. otwiera sie okienko zapisu, klikam zapisz i nic - najpierw
> zauwazylem to w przypadku obrazkow, ale je mozna przeciagnac myszka do
> folderu - gorzej z plikami zalinkowanymi, na nie nie ma sposobu...
> Reinstalacja Firefoxa nie pomogla - zobacze czy jest jakas nowsza wercja,
> moze BUG jest juz poprawiony
>
> Zomo

A mnie coraz czesciej FF sie wysypuje z niewiadomych przyczyn. W zasadzie
nie ma dnia bym nie mial zwiechy, czasem po kilka dziennie. Kiedys tego nie
bylo, jeszcze niedawno... Albo to cos z ta 11 wersja albo spiskowa teoria
dziejów - MS robi krecia robote by zniechecic userów do FF i przekonac do
stabilnego Internet Explorera :)

BR