Re: c:\windows\assembly

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 09:41:27 MET

Użytkownik "nemo" <nby_ciach@o2_ciach_.pl> napisał w wiadomości
news:fnpalm$qvg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> może mi ktoś przybliżyć zastosowanie tego katalogu:
> c:\windows\assembly?
> wazy to ciut dużawo a troche na dysku sie ciasno zrobiło. Czy
> zawartość tego katalogu jest niezbędna do działania windows xp home?
> Moze jest to kolejny "temp" (pozostałe temp z %windir% i %usrdir%,
> prefetch, oraz pliki instalacyjne windows update $NT... juz wywaliłem)
>
> co jescze moge "ciachnąc" by odzyska miejsce na dysku. Pliki userów,
> poczta itp juz poprzesuwałem gdzie indziej. Dodaj/usun programy też
> posprzątane.

Jeśli Ci się ciasnawo na dysku zrobiło, to najprościej, szybciej i
bezpieczniej, a jak masz coś powyżej Pentium-100 i 64 RAM niemal bez
wpływu, pod warunkiem, że jest NTFS z blokami nie większymi niż 4 kB...
Start - Mój komputer - ikonka "zainteresowanego dysku" PPM i
Własciwości, zaptasz "Kompresuj...", zaznacz opcję na wszystko,
zatwierdź, poczekaj (czasem dość długo, ale sie opłaci.
Możesz się zdziwić, ile miejsca uda Ci się za frajer odzyskać.
Oczywiście, pewien procent wydajności pójdzie na obsługę kompresji...
ale nie martw się, nawet słabsze maszyny dają sobie z tym radę.
Acha, nie rób tego, jeśli stan dysku nie jest najlepszy, tj. gdy
występują bad-sektory. Ale na spr5awnym dysku nie zauważysz.
Zdarzyło mi się, mając dysk 8 GB, że zmieszczenie na nim w ten sposób 10
GB "uratowało mi życie".
Spróbuj, jesli sprzęt jest sprawny, praktycznie niczym nie ryzykujesz.

Acha, to możesz też spod Exploratora Windows, spod którego możesz też
kompresować jedynie wybrane katalogi. Ale jak masz szybszą maszynę, weź
wszystko.
Gdyby wyskoczył komunikat o niemożności zmiany atrybutów (na 100 % w
pewnym momencie wyskoczy), to daj "ignoruj wszystkie", ominie te pliki,
które są trzymane.

--
D4
Habari gani?