Re: XP OEM - naklejka na obudowie

Autor: Martti <nie.chce_at_spamu.com>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 14:05:46 MET

Użytkownik "eMeS" <gissen_Noo_spam_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fnhoon$gb1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Zmieniłem obudowe komputera. Naklejka z kluczem XP OEM przylepiona na
> starej obudowie nie daje sie oderwac w ten sposob by jej nie uszkodzic.
> Czy pozostaje mi trzymac gdzies w piwnicy stara obudowe czy jest moze
> jakis inny sposob aby naklejka znalazła sie na nowej obudowie?

witam,
odklejalem pare naklejek, zawsze z pelnym sukcesem,
podwazamy z jednego rogu ostrym nozykiem, ale tak, zeby nie naruszyc
naklejki
potem zwykla suszarka grzejemy naklejke jednoczesnie dalej ja odrywajac.
trzeba znalezc punkt rownowagi miedzy podgrzaniem, a latwoscia odrywania.
Zwykle kogos biore do pomocy, zeby grzal, a sam delikatnie odrywam za pomoca
pensety.
Wazne, zeby strumien cieplego powietrza skierowac na wierzch naklejki, tak
aby nie
lecial na klej.

pozdro,
Martti