Re: Pytanie odnośnieważności licencji OEM.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 15:13:59 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Wojciech "Spook" Sura"
>Widzę, że go wyjątkowo często używasz, skoro go zastrzegłeś. Znasz pojęcie
>"mieć swoje zdanie"? Wiesz do czego służą grupy dyskusyjne? Wiesz, co to
>dyskusja? Zauważyłeś, że na razie choć ja nie podałem żadnego paragrafu,
>który poparłby moje słowa, to i nikt nie podał paragrafu, który by im
>zaprzeczył?

Jak na razie także nikt nie próbował udowadniać, że nie jest wielbłądem.
Wiesz, pewne podstawy jednak dobrze znać zanim się przystępuje do
dyskusji.

>IMO oznacza to tyle, że ograniczenia nie mają mocy w wypadku, gdy prawo
>stanowi inaczej, co jest raczej rozsądne. Popraw mnie, jeśli się mylę.

To jest taka furtka. "Piszemy sobie licencję z nadzieją, że nie będziesz
się za bardzo w nią wgłębiał i przyjmiesz ją taką, jaka jest. Ale
właściwie to o na wcale nie musi być zgodna z Twoim prawem. Tyle, że
zawsze możemy powiedzieć, że przecież pisaliśmy, że część postanowień
może być nieważna".
Co samo w sobie jest redundantne, bo niezgodne z prawem postanowienia
licencji są automatycznie nieważne.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ A new film by Borg... Borg on a Hot Tin Roof
\  Kruk@epsilon.eu.org   /