Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 23:43:57 MET

** "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> wrote:

> Nie umiesz przeczytać całego wątku ze zrozumieniem?

Ten kurwa znowu swoje. Możesz wkleić punkt licencji czy umowy, który zabrania
mi wymiany płyty głównej? Jeżeli możesz to proszę wklej, jeżeli nie możesz to
przestań lać wodę.

> Nie uwierzysz, ale jestem matematykiem. Z prawem mam średnio wiele do
> czynienia, znam pewne ogólne prawa, nie wkuwałem na pamięć kodeksów.

Sorry nawet ogólnego prawa nie znasz - tzn. nawet nie zdajesz sobie sprawy z
tego, że prawo lokalne (polskie i obecnie również europejskie) określa ramy, w
których licencja może operować. Licencja nie jest żadnym aktem prawnym.

> Ponadto wychodzę z założenia, że MS to wcale nie tak głupia firma na jaką
> wygląda i jednak skonstruowali licencje tak, by mogli ich egzekwować, czemu
> cały czas starasz się zaprzeczyć.

Czemu kurwa zaprzeczyć? Pytam po raz fafnasty, w którym miejscu licencja
Windows XP Pro OEM zakazuje mi wymiany płyty głównej na inną (i wszystko jedno
czy to jest naprawa czy modernizacja - nie ma różnicy). No w którym?