Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 21:37:57 MET

Konrad Kosmowski wrote:
> Ale mnie gówno obchodzi co Microsoft sobie twierdzi, mnie obowiązują
> warunki
> umowy (zakupu) i licencji, którą się związałem z Microsoftem.
> Ich tłumaczenie mnie gówno obchodzi. W Polsce nie Microsoft definiuje
> komputer
> tylko muszą to doprecyzować w licencj. A jeżeli nie sprecyzują to
> odsyłam do
> słownika PWN.

Hmm, a jakaś podstawa prawna? Bo mnie się wydaje, że skoro to oni definiują
licencję, to oni mają prawo jej interpretacji.

(ciach nie na temat)

Cóż, widzę, że w Twoim wypadku muszę się powstrzymać od porównań, bo ich nie
łapiesz. Nie chodziło mi o kopiowanie, tylko o bardzo szczegółowy zapis
licencji uwzględniający wszystkie możliwe terminy, sytuacje, przypadki i
podprzypadki.

> I również taki zapis byłby gówno warty bo mogę sobie zrobić kopie
> zapasową
> jakkolwiek mi się podoba. Mówi o tym wspomniana ustawa.

jw.

> Ale ja nie mówię o drugim komputerze tylko po raz fafnasty kurwa
> zadaje to samo
> proste pytanie - gdzie w licencji czy umowie (czy ustawie) jest
> napisane, że
> nie mogę zmodernizować płyty głównej? No gdzie?

Nie chce mi się powtarzać, więc będzie krótko: tam, gdzie jest napisane, że
nie możesz zainstalować na drugim KOMPUTERZE. Uzasadnienie doczytaj w innych
moich postach. Fragment licencji również jest w jednym z moich postów.

BTW, zadziwiająco łatwo jest Cię wyprowadzić z równowagi - ja do tej pory,
mimo, że zmusiłeś mnie do napisania bodajże czwarty raz tego samego, jestem
anielsko spokojny ;)

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !