Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: [oktan] <habros_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 20:37:33 MET

Wojciech "Spook" Sura pisze:

> ale jak przyjdzie co
> do czego, to uwierz, że w tym przypadku sąd przyzna rację MSowi

Prorok , czy co?

Ostatnio troche poniuchalem na ten temat i jestem z kolei zdania ze
jesli ktos kto ma odpowiednie pieniadze na prawnikow stanal na przeciw
MS w sadzie mialby szanse na powodzenie

> Prawo służy do przestrzegania a nie do obchodzenia lub łamania.

Licencja MS to nie jest prawo.

> MS sprzedaje systemy taniej jednocześnie przywiązując je
> do komputerów

Nie OEM taniej tylko BOX drozej.

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
  że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."