pulpit zdalny - remote desktop commection

Autor: ....piit.... <fexel_at_op.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 23:23:11 MET

Witam.

Witam mam dwa komputery w sieci lokalnej:
Komp. 1 - win XP
Komp. 2 - win 2000

Chcę na pośrednictwem kompa 1 sterować kompem 2 przez pulpit zdalny.
Ale zauważyłem dziwną rzecz: na obu kompach jestem zalogowany pod tą samą nazwą
użytkownika (są to jedyne konta na tych systemach - z uprawnieniami
administratora). Oba kompy logują się bez hasła (przy pierwszym logowaniu do
systemu nigdy nie podaję hasła, tak aby system mi się sam logował
automatycznie).
I tu ciekawostka: gdy uruchamiam połączenie pulpitu zdalnego na kompie 1 (xp),
podaję nazwę kompa. 2 i system prosi o nazwę użytkownika i hasło (mam tą samą
nazwę na obu kompach), wyskakuje mi komunikat, że nie mogę się zalogować z
powodu ograniczeń konta.
Domyślam się, że przyczyną może być ta sama nazwa użytkownika na obu kontach,
lub brak hasła do logowania? A może jest to związane z zapora internetową (xp) ?

Jak rozwiązać ten problem?
Najlepiej bez instalowania dodatkowego oprogramowania.