Re: Opera vs IE

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 00:34:57 MET

Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:53:48 +0100, Paweł Tomaszewski napisał(a):

> Jako doświadczony użytkownik Opery odradzał bym jej wersję testową dla
> kogoś początkującego. Nie poradzi sobie z problemami które beta stwarza i
> tylko się zrazi do tej wspaniałej przeglądarki. Niech instaluje normalną
> wersję.

Podałem betę za betę :-). Ale oczywiście masz rację. Aczkolwiek bawię
się już dłuższy czas najnowszym piątkowym buildem i jak na razie
znalazłem tylko jeden błąd związany z obsługą widgetów. Przy okazji
stwierdziłem, że nowa Opera ładuje się i zamyka kilka razy szybciej od
ostatniej oficjalnej wersji i to pomimo otwierania kilkunastu okien i
książki z bookmarkami liczącej jakieś parę tysięcy pozycji. Znacznie
szybciej otwierają się też strony www, a co dla mnie o wiele ważniejsze
- także bez porównania szybciej się przewijają, i to praktycznie bez
obciążania procesora. Chyba prawdą jest to co piszą na
różnych sajtach testujących, że jest to obecnie najszybsza
przeglądarka...

P.S. Autorowi wątku zaś sugeruję wgranie skrypciku "Spoof identity as
Firefox or Internet Explorer" ze strony
http://www.howtocreate.co.uk/operaStuff/userJavaScript.html .

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]