Re: Server 2003 problem z RPC

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 09:20:55 MET

"BH" <bh@ANTYSPAMsih.pl> wrote in message
news:fmpdam$k3j$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Odkurzylem stare pudelko z 2003 i zainstalowalem.
> Po jakims czasie od instalacji przy kolejnym stracie systemu otrzymuje
> blad
> rpcss.dll i nastepuje restart. Po zmianie w ustawieniach komputera
> dotyczacych skutkow bledu na ponowne uruchomienie, system chodzi jak zolw
> pojawiaja sie kolejne bledy. Nastepna reinstalacja nie pomaga.
> Jak zdiagnozowac przyczyne?

A ten system podlaczony jest do jakiejs sieci (jakiej)? Moze to blaster?
Jak system sie wlecze z powodu braku RPC, klepnij net start rpcss
i powinno wrocic do normy.

> Generalnie chodzi mi o wykorzystanie wylacznie Windows Mwdia Services.
> Moze istnieje inna mozliwosc wykorzystania W. Media S.?
> Np. pod Server 2000?

Pod 2000 tez byl podobny pakiet, instalowany AFAIR z plyty.
Ale zanim zmigrujesz na 2000 najpierw znajdz blad, bo wcale nie jest
powiedziane
ze przesiadka na 2000 cokolwiek zmieni.