Re: [PILNE] drukarka jeszcze nie odpowiedziala

Autor: MarkPunk <markpunkXXX_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jan 2008 - 17:57:15 MET

> Dostaje taki komunikat:
>
> "Drukarka jeszcze nie odpowiedziała, ale program pakietu MS Office może
> kontynuować bez informacji o drukarce (...)"
>
> Drukarka HP LJ 1200 udostepniona dla XP oraz 98 przez Win98.
> Z 98 drukuje bez problemu, a z XP sa takie jaja jak wyzej, jezeli juz
> wydrukuje cos, to trzeba na to bardzo dlugo czekac.
> Pomozcie prosze, bo juz nie wiem co zrobic.
> Instalowalem IPX bo cos takiego wyczytalem w necie, ale to nie pomoglo :(

chyba masz office 2007, bo on tak dupiato sie zachowuje

zainstaluj jakakolwiek drukarke lokalna (nawet jesli jej fizycznie nie masz)
i ustaw jako domyslna

wtedy bedziesz mogl normalnie pracowac w office a jak bedziesz chciał cos
wydrukowac to nie klikasz w ikonke tylko Ctrl+P i wybierasz ta sieciowa