Re: Dwa PC-ty i dwa adresy IP

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 23:46:09 MET

tomskor@poczta.onet.pl wrote:
> Nie, sektor prywatny ;-)
> A podejście takie dlatego że na tych komputerach w sieci A działa taka
> jedna fajna aplikacyjka która na stałe ma zaszyte adresy IP przy
> których działa. Chociaż rzeczywiście byc może łatwiej by było wywrzeć
> nacisk na odpowiednie osoby aby "podrasować" aplikacje i zrobic to po
> ludzku ...

Da radę, tak jak chcesz, chociaż zastanawiam się jaki powód
był takiego zaczycia w apliacji, dziwactwo.

> PS. Moze się myle ale uwaga o sektorze publicznym nie była zbyt
> przychylna ...

Z życia wzięta, miałem przyjemność pracować w instytucji państowej
i zmagać się z ustawami pisanymi przez osoby nie mające pojęcia o IT.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,