odzyskanie plikow z partycji visty

Autor: whitey <_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 16:26:44 MET

witam

byla sobie partycja zalozona pod vista, koles uzyl "recovery cd" do
odzyskania systemu bo oczywiscie vista sie "wykraszyla" calkowicie.
teraz ma czysty system bez danych. pytanie zasadnicze, czego uzyc do
odzyskania danych z tego komputera? probowalem ntfsundelete z sysresccd,
ale nie o to mi chodzi bo to narzedzie odzyskuje tylko dane skasowane z
istniejacej partycji (tak mi sie wydaje bo nie widzi starych danych). w
viscie chyba cos sie zmienilo z ntfsem bo niestety easy recovery pro
windowsowy do odzyskiwania, ktory mam w firmie, zglupial i odzyskal
"sieczke" tzn zawartosc plikow nie byla adekwatna do rozszerzenia a
wlasciwie po przejrzeniu kilku to jakies przypadkowe dane. jezeli ktos
ma podobne dowiadczenia to prosze o porade. z gory dziekuje

--
whitey