In news:fmapa8$i3q$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Golibroda* <ala@ma.asa> typed:
>> Uruchom cmd jako administrator i wpisz kolejno
>> net stop wuauserv
> posz³o
>
>> net stop cryptsvc
> posz³o
>
>> ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
> posz³o
>
>> ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld NIE
>> posz³o, brak
>
>> ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
> posz³o
>
>> net start wuauserv
> posz³o
>
>> net start cryptsvc
> posz³o
>
>
> Kod b³êdu ten sam, nie pomog³o.................:(
>
> Mo¿e wys³aæ:
> %systemroot%\windowsupdate.log
A wpisz:
regsvr32 qmgr.dll
regsvr32 qmgrprxy.dll
regsvr32 bitsprx2.dll
regsvr32 bitsprx3.dll
Przejdz do katalogu:
Users\All Users\Microsoft\Network\Downloader\
%ALLUSERSPROFILE%\Microsoft\Network\Downloader
W katalogu tym nale¿y usun±æ wszystkie pliki. Zostan± one odtworzone.
Je¿eli problem nadal wystêpuje, to w ramach testów odinstaluj
program antywirusowy oraz firewall firmy trzeciej, w³±czaj±c jednocze¶nie
zaporê systemowa (Panel sterowania / Zapora systemu Windows) i sprawdziæ
dzia³anie witryny Windows Update.
Sprawdziæ dzia³anie karty sieciowej (jezeli jest mo¿liwo¶æ
pod³±czyæ inn±i sprawdziæ dzia³anie Windows update) Je¿eli korzystasz z
routera spróbuj bezpo¶rednio pod³±czyæ siê do sieci i sprawdziæ
dzia³anie Windows Update i dodatkowo je¿eli jest taka mo¿liwo¶æ
pod³±cz komputer do innej sieci np. u znajomego i sprawdziæ dzia³anie
witryny.
http://support.microsoft.com/kb/836941/pl
http://support.microsoft.com/kb/900935/PL/
http://support.microsoft.com/ph/6527
http://support.microsoft.com/gp/wusupport
-- Piotr Palusiñski [Microsoft MVP Shell/User] https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec ró¿nicyReceived on Sat Jan 12 18:00:09 2008
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Jan 2008 - 18:42:03 MET