Re: Z Visty do XP Ech......

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 01:25:05 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Aha. Nie wiedziałem, że tak staniał.

Z tym to chyba różnie. IMO kwestia umiejętności negocjacji handlowej i
sposobu przekonywania czyli 30% rabatu dali za przejście z F-Prota na NODa.
BTW F-Prota kupiłem (wcale nie chwaląc się) w 2k6 za ca 3$/szt.

> Czekaj - F-Prot puszczał takie duperele? Zawsze miałem go za produkt
> nieprzemakalny...

Puszczał! Nie wykrywał/nie usuwał.

[...]
> Paru kolegów nam się niestety wykruszyło :-(.
> Robota, brak czasu. Samo życie...

No wypadło paru i Samo ... i brak jak diabli ... i do tego 3 mln chorych na
grypę żołądkową wkoło podobno...!:-)
No i robota i robota... i coraz więcej użytkownicy "kombinują".
A to chcą Skypa, a to GG, a to internet (tak jakby w domu nie mogli XXX :-),
a to wszyscy listy chcą nagle pisać (tak jaby faxów nie było i zwykłej
poczty), a to direct connection dla gości, a to ISO, a to ochrona
środowiska, etc. 5' bez PC nagle w firmie nie mogą ludziska (po)pracować:-)

--
"...Dziwny jest ten świat..."
jak ten "gwóźdź" Ziobra,