Re: Z Visty do XP Ech......

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 23:49:54 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Prywatnie pracuj臋 na NOD32, ale c贸偶, ekonomia zdecydowa艂a - KAV ma
> dziesi臋ciopaki w bardzo dobrej cenie :-). A poza tym ca艂y czas czekam na
> ustabilizowanie si臋 NOD32 Security Suite, bo w chwili obecnej jeszcze
> bym nie ryzykowa艂 instalacji tego pakietu na firmowym sprz臋cie.

Pewnie, 偶e tak. Natomiast dla firmy kupi艂em NOD32 (wysz艂o mi w por贸wnaniu z
KAV b.tanio, bo ~6$/szt...!:-)
Nie jestem specjalnie zadowolony albo zbyt restrykcyjnie je skonfigurowa艂em
... no c贸偶, ale jest przynajmniej bezpieczniej ni偶 z F-Protem :-) Wyczy艣ci艂
mi skutecznie paskud臋_Nimd臋 i jej pochodne, no i kilkadziesi膮t innych vir贸w,
kt贸re mi rozk艂ada艂y regularnie PC-ty.
Na moich siakich i owakich mam nadal KIS. Tu poza kilkoma przypadkami b艂臋d贸w
(na ca艂e szcz臋艣cie w miar臋 szybko fixowanych) mam relatywnie wysoki komfort
BHP;-)
Na serwerach od dawna jest Kaspersky Suite i tu IMHO nie zmienimy.
BTW sp贸藕nione gratulacje za reaktywacj臋 tzn. renominacj臋:-)

--
" ... Weso艂e jest 偶ycie staruszka
Gdzie spojrzy tam MVP co krok ..."