Re: Z Visty do XP Ech......

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 21:32:27 MET

Normanex log:
> Witam
> Kupiłem laptopa z Vista Business. Chce zrobic upgrade do Win XP Pro i
> teraz jest problem.
> 1) Dzwoniłem do Microsoftu i konsultantka powiedziała mi, ze jest taka
> możliowść tylko muszę zainstalowac orginalny WinXP Pro, a nie mam takiego
> (kazała mi pozyczyc od kogoś i zainstalować, a potem telefonicznie
> zalegalizować, tylko nie mam znajomych co maja orginalny system).Mam
> natomiast WinXp ze znanym serialem YWVHF........, ale nie wiem czy podając
> jej ten serial przejdzie legalizacja i poda mi nowy klucz produktu.

Hi!
Ten numer (serial) no passaran ...!:-)

> 2) Mógłbym zostac przy Viscie tylko plyty recovery z Vistą maja tyle
> badziewia, ze szlag mnie trafia (office 30 dniowy, produkty hp do laptopa
> itd..)Czy moge zainstalowac 30 dniową Viste i wpisac klucz produktu ze
> spodu laptopa? Jeżeli tak to kiedy go wpisac jak Vista nie prosi o klucz
> produktu podczas instalacji, tak jak to było z Win XP.

Nie próbowałem (30-dniowej), bo skoro mam Vistę org to nie ma(m) co
wydziwiać.
IMHO klucz produktu też no passaran, bo w kluczu jest ukryta identyfikacja
wersji Visty dedykowanej dla laptopa danej firmy.

--
Użytkownik Windowsa myli się 3 razy:
1: Jak się żeni.