Re: Limit -prędkość połączenia

Autor: Karol <karol_at_onet.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 16:46:57 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> :

> Nie MB/s, tylko Mb/s. I dlaczego teraz jest 100?

Teraz jest 100 Mb/s po reinstalacji systemu, sam sobie tak ustawił na
automatyczne - w tray na ikonce laczenia wyswietla sie 100Mb/s.

> Może kable
> są słabe i ustawienie na "10" miało właśnie zapobiec pojawianiu
> się problemów z transmisją.

Tego to juz nie wiem czy kable sa slabe. Ale jak sprawdzić czy mnie nie
blokuje administrator - chodzi o siec osiedlowa.
Przykladowo kolega pietro z bloku ma o wiele szybsza lacznośc i palci taki
sam abonament.

Karol