Re: wysokie obciążenie procesora przy operacjach dyskowych

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 10:13:01 MET

Użytkownik "Michał Wójcik" <mag@usun-to.list.pl> napisał w wiadomości
news:4785dbbd$1@news.home.net.pl...
> Witam,

> Symantec CE 10.6, tak próbowałem odinstalować dla testu i nie
> przyniosło to efektu. Przeinstalowałem także ponownie windowsy i
> użyłem innej wersji sterowników co też nic nie dało. Przy instalacji
> instalacji zostały usunięte partycje na dysku i założone od nowa.
> Dlatego szukam jakiś informacji czy ktoś nie spotkał się z takim
> problemem.
> Na razie jedyne co mi przychodzi do głowy to awaria sprzętu i potrzeba
> wymiany komputera na nowy.

Coś mi do głowy przyszło, albowiem spotkałem się z podobnym problemem...
Może tą ście.żką szukaj?
Zorientuj się, czy karta graficzna pracuje w trybie overlay, czy
zwykłym, nie sugeruj się suwakiem w ustawieniach, tylko zobacz, czy
odtwarzane multimedia są wygłądzane przy przełączeniu do trybu
pełnoekranowego.
Ja miałem dawniej takie mixy, że aby system nie ciął, zarówno karta
musiała walić w overlay, jak i dysk w UDMA. Jak któreś z tych nie było
halo, to albo procek dawał full load (nawet, gdy miał 3 GHz...), albo
przy jakiejkolwiek zmianie treści wyświetlanego obrazu dźwięk był silnie
zakłócany trzaskami.
Czy UDMA (powyżej 3) u Ciebie leci po kablu 40, czy 80-żyłowym? Ważne!

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!