vnc i keylogger

Autor: kajus44 <kajus44_at_wp.usunto.pl>
Data: Wed 09 Jan 2008 - 16:16:57 MET

Takie pytanie mie się nasunęło a propos tych wszystkich zdalnych pulpitów:
Czy jeśli piszę coś na odległym komputerze poprzez VNC, a załóżmy mam na
tym dalszym keyloggera, to czy to co piszę zostanie w nim zapisane (w logu
keyloggera) czy nie?

I drugie pytanie trochę z innej beczki - czy jeśli pisze coś (na
stacjonarnym komputerze, już nie przez VNC) - na przykład hasło do banku
metodą "kopiuj literkę -> wklej literkę" to czy te kopiowane i wklejane
literki zostaną zapisane przez keyloggera, czy będzie tylko zasygnalizowane
czynności "kopiuj" i "wklej"?

Bo to, że jak coś kopiuję przez VNC (tekst) to to coś jest zapisywane w
schowku na moim lokalnym a nie zdalnym komputerze już sprawdziłem. Chociaż
po przyjściu do domu sprawdzę, czy w tym domowym w schowku nie ma tego
tekstu na którym robiłem test.