Autoodtwarzanie

Autor: Krzysztof Dmytrów <ked1908_at_gmail.com>
Data: Tue 08 Jan 2008 - 11:45:28 MET

Witam

Jakiś czas temu wyłączyła mi się funkcja autoodtwarzania płyt CD/DVD.
Nie wiem dokładnie, w jakich okolicznościach to nastąpiło, ale zdaje
się, że spowodował to skądinąd doskonały firewall Online Armor (ale nie
jestem pewien). Odinstalowałem go, ale problem pozostał. Próbowałem już
wielu rzeczy - Tweak UI, w ustawieniach autoodtwarzania, ale wciąż nie
startuje mi płyt. Nie jest to aż takie strasznie uciążliwe, ale
chciałbym mieć możliwość uaktywnienia tej funkcji. Czy ktoś może mi
pomóc, jak?

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Krzysiek