Re: Vista import poczty XP

Autor: mkonst <mkonst_at_et.put.poznan.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 20:54:49 MET

Piotr Palusiński wrote:
> Wskaz mu magazyn przechowywania:
> c:\Documents and Settings\Piotr\Ustawienia lokalne\Dane
> aplikacji\Identities\{02C201A5-C6E3-47E7-89BE-54CAC6221BFD}\Microsoft\Outlook
> Express
> Tego ostatniego Outlook Express nie otwieraj, tylko wskaz mu ten
> folder.

A przy okazji pytanie jak zaimportować w drugą stronę tzn. pliki *.eml do
OE6?
Ponieważ miałem ich tylko kilkanaście to skopiowałem pliki, otwierałem każdy
mail po kolei i wykonywałem operację "Przenieś do folderu" wskazując
odpowiedni folder w OE. Gdyby ich było kilkaset to ta metoda jest niestety
do bani.

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl