Re: vista- przesadzone bezpieczeństwo

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 17:14:01 MET

> Ja tam uważam, że podstawowy, ale tak rzeczywiście, system, powinien mieć
> tylko moduł połączeń internetowych, jakiś moduł sieciowy, by kompa w
> drugim pokoju stowarzyszyć, umieć modem, mieć przeglądarkę WWW, klienta
> email, news... to wszystko. Kosztować powinien 50-100 złotych.
> WIELU by to wzięło. Wielu nie jest potrzebne przemnóstwo rzeczy, chce
> popatrzeć (choćby i na gołe baby, aby tylko umial to robić ostrożnie),
> napisać maila do dziewczyny, zobaczyć, co slychać na
> pl.comp.os.ms-windows.winnt :)
> Kto będzie chciał więcej - tanio dokupi moduły, lub wręcz, pobierze
> [...]

A to całkiem świetny pomysł dla... konkurencji MS. O ile taka jeszcze
miałaby odwagę zaoferować system operacyjny dla peceta - to teraz jest
idealny marketingowo moment. Rzesze rozczarowanych Vistą rzuciłyby się na
konkurencyjny system o ile byłby kompatybilny z XP. Ale nie może to być
Linux. Linux odpoada z jednego powodu - nie da się na nim uruchomić gier. A
granie to podstawowe zajęcie wielu domowych użytkowników.

MN