Re: Błąd KMODE_EXCEPTION

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_spamer..poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Jan 2008 - 11:36:50 MET

Andrzej pisze:
> Witam
> System Win2k SP4 z poprawkami.
> Od trzech dni walczę z błędem STOP 0x1E KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
> 0x00000005,0xBFE8BA36,0x00000000,0x00540054
> Adr. BFE8BA36 base at BFE71000
> Date Stamp 3eaf051d NDIS.sys
>
> Błąd związany z kartą sieciową, po jej usunięciu lub wyłączeniu
> system pracuje stabilnie.
> Odinstalowywałem (w trybie awaryjnym) i instalowałem na nowo sterowniki,
> zmieniałem karty na inne, czyściłem rejestr z wpisów i cały czas to samo.
>
> Na tym samym komp. mam zainstalowany XP Pro SP2. Jeżeli bootuje z niego
> [...]
Ty, ja mam od czterech dni to samo (win2000 Proof) :)
Ten sam STOP. Co zrobiłem >
Wywaliłem kartę, dodałem Loopback, usunąłem TCP/IP .
Podłączyłem kartę (bez kabla sieciowego) .Działa.
Podłączyłem kabel. Działa.
Dodałem TCP/IP - STOP
Odłączyłem kabel. Dodałem TCP/IP. Działa.
Podłączyłem kabel - STOP.
Odłączyłem kabel, dodałem z ręki adres IP,maskę (bez bramy) ,
podłączyłem kabel - działa.
Dodanie jakiejkolwiek bramy - STOP.
Nie udało mi się tego niestety naprawić.

--
marcin