Re: słuchawki USB i glośniki - konflikt

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu 03 Jan 2008 - 21:13:00 MET

chezz pisze:
> Kupiłem słuchawki (z mikr.) USB i po podłączeniu powstaje konflikt z
> zestawem głośnikowym.
> Głośniki nie działają po włączeniu słuchawek. Po przestawieniu opcji dżwięku
> na inne źródło działają tylko słuchawki. A miałem mieć wygodę aby nie
> zmieniać z tyłu jack-ów...
A kto Ci naopowiadał, że tak się da? (MMarkt?)
> Jak rozwiązać ten problem?
- Puścić przez przełącznik (1jack-2wyjścia na jacki) - sygnał będzie na
jednym z wyjść za przełącznikiem.
- puścić sygnał na sprzęt audio, i podłączyć do sprzętu słuchawki i głośniki
(przełączać po podejściu do amplitunera bądź pilotem) - zaleta możesz mieć
np. 5+1 na głośnikach i stereo na słuchawkach (to też dyskusyjne - zależne
od sprzętu).
- (nie polecam) połączyć równolegle słuchawki i głośniki (przyjąć na wiarę,
że wyjdzie impedancja mniejsza niż najmniejszy zestaw), ale najpierw
sprawdzić czy taki parametr przyjmie wyjście karty dźwiękowej (inaczej może
się z niej zadymić). Wada, w obu będzie ciszej niż bez takiego łączenia,
zaleta jak dla Ciebie w obu będzie grało.

--
Artur