Komunikat po uruchomieniu XP: "Security..."

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 12:47:49 MET

Witam

Po Uruchomieniu systemu od 2 tygodni mam takie okno z komunikatem:
"Security: Informacje o zabezpieczeniach są nieprawidłowe lub zostały
zmodyfikowane. Ten program zostanie zakończony."

Pod tym jest przycisk "OK".

Czy powinienem się bać? Czy to jakiś wirus albo coś podobnego mi się
przyczepiło? Testowałem komputer Ad awarem i Spybotem - wszystko niby ok.

Czy poradzicie coś?

MN