Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 11:53:41 MET

On Tue, 1 Jan 2008 09:20:50 +0100, Piotr Palusiński
<perfekt_xl@invalid.wp.pl> wrote:

>A co się dzieje z pozostałymi - występuje jakiś błąd?
>Pobierz je kolejno z WU lub ręcznie z
>http://www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=pl

Witam,

Dzięki za odpowiedź.

Windows Update pobiera mi wszystko to, co on pokazuje. Moje pytanie
dotyczy czegoś innego.

Przykładowo, obecnie mam jakiś tam problem z hibernacją, poszperałem
na stronach MS i znalazłem np. taką poprawkę:

http://support.microsoft.com/kb/330909/pl

No i tutaj zacząłem się zastanawiać. Myślałem, że Windows Update
pobiera i instaluje wszystkie instniejące poprawki do Windy, a tutaj
widzę, że ta poprawka 330909 jest dostępna tylko przez manualną
instalację. Windows Update jej nie udostępnia. No chyba, że o czymś
nie wiem.

I stąd moje pytanie: czy istnieje jakaś metoda, mechanizm, aby
automatycznie wrzucać do kompa wszystkie poprawki, update'y, patche,
jakie MS wypuszcza dla Windows?

Bo na chwilę obecną to wygląda mi to tak, że takie nazwijmy to
'ogólne' poprawki (krytyczne, security, do IE) są dostepne przez
Windows Update, ale jak trafiłeś na jakiegoś buga, to najpierw musisz
sam poszukać na stronach MS, a potem instalować pojedynczo znalezione
patche.

--
z/svc