Re: udostępnianie połączenia internetowego

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 18:32:27 MET

"Michal Kawecki" napisał:

> I można go (chyba?) oddać po tych dwóch miesiącach bez dodatkowych
> kosztów.

Tak mnie zapewniono, kiedym go brał. Ale nie miałem okazji tego stestować,
gdyż trzymałem go przy piersi do ostatniej chwili, wydarto mi go szantażem
(ca 600 PLN), sniff sniff...

> Można popróbować jakiegoś osobnego programu do natowania.
> Kiedyś był nim WinRoute, WinGate,

Ale one płatne są? I to AFAIR więcej, niż 20 PLN brutto? ;-)
Chyba, że wersje Lite, ale nie wiem, czy zapewnią lepszą funkcjonalność niż
Windziany ICS. A skonfigurowanie i przetestowanie tego mnie na ten przykład
zabrałoby dużo więcej, niż zarobienie 20 PLN. ;-)

JoteR