Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 16:20:11 MET

Tego oto dnia 2007-12-30 19:46, Niejaki/a Michal Kawecki bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Hmmm wersja BOX: po dużej kraksie (czytaj: awaria płyty głównej)
> dostajemy od ubezpieczyciela (MS) kasę z ubezpieczenia AC (nową
> aktywację), naprawiamy samochód i jeździmy nim dalej. Wersja OEM: nie
> mamy AC (aktywacji) bo żeśmy przyoszczędzili, musimy więc teraz kupić
> sobie nowy wózek, a stary oddać na części :-).

Ale ja pisalem o OC i zmianie opon ;-) bo wg. tego co pisales taka
zmiana opon skutkowalaby utrata waznosci OC, a tak byc nie moze. Dlatego
pewnie M$ pozwala na ponowna aktywacje OEM-ow po zmianie MB/HDD jesli
sie do nich zadzwoni i grzecznie poprosi/wyjasni co i jak.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --