Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:15:36 MET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 01:57:32 +0100, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Wydawalo mi się, że przełącznik /r implikuje wykonanie także sprawdzenia
> struktury logicznej filesystemu... czy spod Konsoli one na siebie nie
> wpływają?

Oparłem się na tym tekście: "Chkdsk — sprawdza stan dysku i wyświetla
raport o jego stanie. Przełącznik /p uruchamia program Chkdsk, nawet
jeśli dysk nie jest oznaczony jako zmieniony. Przełącznik /r lokalizuje
uszkodzone sektory i odzyskuje informacje moĹźliwe do odczytania; wymaga
przełącznika /p."
http://support.microsoft.com/kb/307654/pl

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]