Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 00:54:13 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>A Ty?

A jakie mogę mieć wsparcie poza normalną logiką. Rozwiązuję jedną umowę,
zgodnie z postanowieniami której usuwam system z dysku etc. po czym
podczas instalacji zawieram drugą umowę.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ C++  Where only your friends can access your
\  Kruk@epsilon.eu.org   / private parts