Problem z udziałem

Autor: Luk <brak_at_brak.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 22:30:55 MET

Witam
Jakiś czas temu, w ramach ćwiczeń utworzyłem nowego użytkownika w domenie w
Windows 2000 Server. Następnie w zakładce Profil, na karcie Połącz
zmapowałem jego katalog domowy. I teraz problem - mogłem dostać się do tego
folderu przez adres na pasku, natomiast nie było to możliwe przez ikonkę
tego folderu. Wydaje mi się, że było to spowodowane brakiem uprawnień, ale
czy moglibyście wyjaśnić mi dokładnie przyczyny takiej stytuacji, lub
wskazać jakieś materiały w sieci rozwiązujące ten problem? Za pomoc z góry
dziękuję.

Pozdrawiam
Łukasz