Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 21:17:41 MET

Michal Biek wrote:
> Z analizy listy możliwych, przewidywanych błędów SO Vista wynika, że
> ten ewentualny błąd (a la XP) trafił do jednego ogólnego koszyka
> (vide: 4 me Re ^), mądralo!

  Zauważ, że ja wiem jak ten błąd wywołać i jak mu zapobiegać (ze szkodą dla
oprogramowania użytkowego) - więc jeżeli go powielę to dalej jest ten sam
błąd, nawet jeżeli wystąpi w innym miejscu - czytaj pod innym adresem :).

  BTW : Biorę udział w tej dyskusji dlatego, że stoję przed konieczniością
wymiany sprzętu - w kwestii dotyczącej software zamierzam kupić Vista i nie
używać (dopóki Microsoft nie naprawi istotnych problemów) a zainstalować
jedną z posiadanych płyt XP-OEM - podobno jest to możliwe - czy tak jest jak
myślę czy znowu MS coś wykombinował?

  Dokładniej :
- kupuję Vista Ultimate PL OEM i odkładam na półkę bez otwierania pudła
- instaluję XP Prof PL OEM (mam nośnikii, licencje, faktury)
- Vistę zdejmę z półki i zainstaluję w bliżej nieokreślonej przyszłości