proble z kompem

Autor: Marcin Bugajski <mbugajski_at_usuntenkawalek.zg.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 20:19:44 MET

Witam!

Mam nadzieje ze nie dostanę odpowiedzi tylko w stylu ntg., tym bardziej ze
nie wiem czy to problem softwarowy czy sprzętowy... enyłej...

Sytuacja wygląda tak: Celeron2.0 na płycie intela + 512 ram rimm, karta
vga - matroxa agp, lan na płycie, sound na płycie, dysk ide + jakąś
nagrywarka dvd, zasilacz 350 wygląda na w miarę porządny (ciężki:-) ).
System Xp pro.

O co biega - co 2, 3cie uruchomienie (czasami seriami) komp podczas
uruchomiania sie zatrzymuje. Dzieje sie to dokładnie po pojawieniu sie
pulpitu i kilku ikon... co ciekawsze - kiedy (po ctrl+alt+del) dam wyloguj
sie i zaloguje ponownie wszystko uruchamia sie normalnie. w msconfigu
wyrzuciłem wszystkie usługi nie microsoftowe oraz wszelki autostarty (coby
był "goły") i ten efekt dalej występuje. Żadnych konfliktów w menadżerze
urządzeń nie widzę. System świeżo instalowany.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie co mogę sprawdzić/zmienić.

pozdrawiam

Marcin