Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Marr <nie_mam_emila__at_ru.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 20:13:13 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:fl8n9k$2tpd$1@opal.icpnet.pl...

> Guzik z pętelką. Panu z M$a powiedziałem prawdę, że płyta się spaliła
> (uszkodziła).
> Zapytał ino konkretnie co było powodem i na ilu PC jest zainstalowany XP
> oraz która to jest aktywacja.
> Prawdę rzekłem, że to i to, i że na 1-nym oraz że 2-ga
> ...no i smyk nową *aktywację* "przepuścił".
> Aha, o okres gwarancyjny czy gwarancję na płytę nie pytał ... może
> zapomniał...!;-)

Forma pozyskiwania wiedzy przez pracowników od uzytkownikow jest taka ze az
sie prosi kłamac. No ale mozna i prawde mowic i tez wyjsc na swoje. Moim
zdaniem licencja OEM powinna byc zlikwidowana bo jest w niej ogrom
niejasnosci, na tyle duzo ze uzytkownik moze znalezc sposoby na instalacje
tej samej kopii z wykorzystaniem nowej plyty - legalnie. Lepiej zrobic jedna
licencje: usrednic cene OEM i BOX i nie bedzie problemu. BTW: Szybki rozwój
sprzetu komputerowego wymusza na uzytkowniku przesiadke predzej czy pozniej
na nowy od podstaw sprzet. Nowe sockety do procków, PCI-E zamiast PCI, slabe
osiagi ogolnie w najnowszych grach itp...itd...