Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 19:46:59 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 11:37:44 +0100, Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
> wiadomości news:fl7lvn$q44$1@news.dialog.net.pl...

> Czekaj, a załóżmy, że to Ty sam sobie wyprodukowałeś komputer,
> kupiłeś do niego wersję OEM i udzieliłeś sobie dożywotniej
> gwarancji. Mamy tutaj do czynienia z oszustwem? ;-)

Obecna licencja OEM dopuszcza możliwość samodzielnej instalacji systemu
na dowolnym sprzęcie, zarówno nowym jak i używanym. Jednak w momencie
uzyskania aktywacji wiąże się on z płytą główną i pole manewru
definitywnie się kończy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/