Przeniesienie XP na inny dysk bez ponownej instalacji?

Autor: jurand <jurand_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 19:08:28 MET

Witam.

Jestem posiadaczem laptopa Toshiba A15. Znajduje się w nim dysk o pojemności
30Gb. Niedawno otrzymałem jednak dysk 60Gb i chciałbym przenieść wszystkie
dane wraz z systemem na większy dysk tak, żeby po zamienieniu dysków
wszystko wyglądało identycznie.

Nie chce bawić się w nową instalację ponieważ zajęło by to mi sporo czasu.
Jak skutecznie przekopiować pliki żeby wszystko zadziałało?

Nadmieniam, że posiadam kabel do podłączenia drugiego dysku przez port usb
(widzi wtedy dodatkowe partycje)

Jakieś pomysły?