Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 10:31:25 MET

Spotykałem się z taką sytuacją już kilka razy i raczej wiedziałem co
było "nie tak".
Tym razem jest taki problem że nie moge zupełnie wejsc do Windows, bo błąd
stop wystepuje na wszystkich możliwych poleceniach uruchamiania sie.
Co gorsza nie ustawiłem by robił duży zrzut pamięci by było kiedy odczytać
numer błędu stop.

Jełśi chodzi o pamięc RAM, no cóż, teraz pisze z tego samego komputera, na
linukse Kubuntu - on sobie nic z tego nie robi. nie mam tez dostepu do
partycji NTFS ponieważ nie zostały zamknięte i linuks nie może ich oczytać.

co robić?
Będę próbował sie jakoś wspomóc płytka instalacyjną ale nie za bardzo wiem
czego szukać.

Zadnego nowego sprzetu nie dodawałem.