Re: WINXP nie widzi dysku z danymi i chce bym go sformatował

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 21:42:24 MET

On 29 Gru, 19:46, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Partycje odzyskuj przy pomocy Testdisk, a nie MBRWork, pomimo iż ten
> drugi programik też ma taką opcję w swoim menu.

(Acha - w MBRWork zresetowałem jeszcze EMBR)

Niestety w DOSie Testdisk znowu restartuje kompa zaraz po wyborze
dysku do analizy :( Pod WinXP 64bit odpala i szuka partycji jak należy
(wybieram "Analyse"), tylko nie znajduje żadnej :( chiba. Dałem Search
raz jeszcze ("search deeper") i właśnie szuka, ale coś mi się to
marnie widzi. Co robić jeśli nie znajdzie żadnej partycji? Czy jest
jeszcze jakaś możliwość? Czy już raczej formatowanie?

Pozdrawiam - micz