mp4

Autor: Mularka G. <mularka_at_gmail.com>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 21:02:44 MET

Nie wiem, czy mój problem będzie odpowiedni na tej grupie ale
spróbuje. Najwyżej prosze o pokierowanie mnie na odpowiednią grupę,
jeśli okaże się, że źle trsfiłam. Otóż dostałam mp4 i nie moge wrzucic
na niego filmów. Po prostu jak skonwertuje plik na avi to jak wrzuce
na mp4 wyskakuje tylko napis "niewłaściwy format pliku". Wiem że moje
mp4 odtwarza avi bo mam pare filmikow które byly juz w mp4 i one tez
są avi. Prosze o pomoc