udostępnianie plików

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 18:47:21 MET

witam
Za cholerę nie umiem tak ustawić XPprof żeby udostępniał pliki. Co
zrobiłem:
1. Konto Gość jest wyłączone.
2. Plik jest udostępniony z poziomu admina, za pośrednictwem opcji w menu.
3. W Otoczeniu sieciowym jestem we właściwej grupie i sam mogę odczytać
udostępniony plik.
Niestety, nikt inny z LAN nie ma dostępu do niego, otrzymuję komunikat
"Możesz nie mieć uprawnień..." itd.
Przejrzałem Usługi czy jakaś mi nie podpadnie i nie podpadła :) Podłubałem
w Zarządzaniu komputerem i wypróbowałem parę rzeczy w Udziałach i
Użytkownikach, tyż nic. Zawsze mi działało a teraz nie chce... Co jest
grane, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

--
Jacek